Mesélj kicsit magadról, kérlek! Miért választottad a zenész szakmát? Hogyan lettél muzsikus? Milyen út vezetett a zenekari tagsághoz?
Mivel zenész az egész családom, így nem volt kérdés, hogy nekem is annak kell lennem. Mielőtt a zenekarunk tagja lettem, a helyi színházban, illetve budapesti fiatal tehetségek zenekaraiban bőgőztem, illetve iskolákban tanítottam.
Mi alapján választottál hangszert? Miért?
Mivel apai nagyapám és édesapám is nagybőgős volt, így gyermekként szinte mindig a nagybőgőket láttam és hallottam. Egyik percről a másikra beleszerettem és ez mai napig tart.
Kedvenc zeneszerződ, zenekari műved? Legemlékezetesebb pillanatod a zenekarban?
Nem tudom eldönteni, hogy kit és kinek a műveit emeljem ki. Mindig az aktuális koncertanyagba vagyok belemélyülve legyen az éppen Mozart, Mahler, Bartók, vagy bármelyik kortárs zeneszerző. Nem tudom beskatulyázni őket.
Jellemezd magad 3 szóval!
Számomra nagyon fontos jellemzők, hogy pontos, szorgalmas, barátságos és elhivatott legyek, így igyekszem ehhez tartani magam, mindamellett rendkívül családcentrikus vagyok.
Mi a legnagyobb vágyad muzsikusként?
Minél elismertebb és jobb zenekarokkal, illetve szólistákkal együtt muzsikálni a világ legnagyobb koncerttermeiben, óriási sikereket aratva.
Számtalan hangszeren játszol, számtalan műfajban. Miért? Mi a kedvenced?
Igen, sok műfajban vagyok jártas, hiszen a korábban említett szerelem nem csak a nagybőgőre értendő, hanem magára a zenére legyen az bármilyen műfaj. Viszont ahhoz, hogy ne csak egy hirtelen fellángolás legyen, ismernem kellett a zene más területeit is. Ezért érdekelt nagyon, hogy mit csinál például a jazz zenében a gitáros vagy a zongorista. Felvételeket hallgattam és próbálgattam megtanulni, amit a komplett banda előad. Ezt is műfajtól függetlenül.
Mik az irányelveid pedagógusként?
Pedagógusként azt az elvet vallom, hogy nem a gyermeknek kell hangszert választania, hanem a hangszernek a tanulót. Minden hangszernek megvannak a sajátosságai, éppen ezért a gyermek adottságai nagyon sokat számítanak. Fontos, hogy a maximumot hozzam ki a tanulóból úgy, hogy ne munkának érezze, hanem szórakozásnak.